Elite Dental Prague – soukromá zubní klinika Praha 1

Objevte špičkové služby moderního stomatologického centra

Po první návštěvě v naší klinice se už zubaře bát nebudete. Čekají vás nejmodernější technologie a materiály, aplikace lokální anestezie i na drobný zákrok, zkušení lékaři, asistenční personál a fajn prostředí. Znáte jiné stomatologické centrum či zubní kliniku, kde vám nabídnou lepší služby?

• Na příkopě 583/15
  • Praha 1 - Staré Město
  • 110 00
  • mapa

Kontaktní osoby

Hodnocení

0 hodnocení
Ohodnotit

Více informací

Bezbolestné a ucelené ošetření chrupu a dutiny ústní

Hledáte lékaře, který by nabízel komplexní služby ambulantní a preventivní stomatologie pro celou rodinu? Kontaktujte naši zubní kliniku v Praze 1 na Starém Městě, která se věnuje celému spektru stomatologické péče. A to včetně ošetření akutních bolestivých stavů či speciálních zákroků stomatochirurgie, záchovné a estetické stomatologie nebo paradontologie. A samozřejmě si můžete objednat i bělení zubů či dentální hygienu.

V našem stomatologickém centru získáte bezbolestné a precizní ošetření od těch nejlepších profesionálů v oboru v přesně stanoveném termínu a čase, takže se vyhnete nudnému posezení v čekárně zubní ordinace. Ty jsou moderní, vzdušné a velmi příjemné. Na křesle se budete cítit jako doma, k čemuž přispěje i přátelská komunikace s ošetřujícím lékařem. Vždy vám dopředu řekne, jaký zákrok je pro vás nejlepší a co bude při ošetření provádět.

Stomatologické centrum se špičkovým vybavením

Zvolte zubní kliniku Elite Dental Prague, která se věnuje i ozonoterapii – šetrnému léčení zubních kazů, aftů či oparů nebo desinfekci kořenových kanálků. Personál naší dentální kliniky umí několik světových jazyků, takže můžeme poskytovat svoje služby také zahraničním klientům.

Bojíte se bolesti? U nás zaregistrujete pouze jemné píchnutí injekce s anestezií. I menší zákroky provádíme s lokálním znecitlivěním. Na stomatochirurgickém oddělení můžete využít i analgosedaci nebo celkovou anestezii. V našem stomatologickém centru nabízíme i šetrnou 3D rentgenovou technologii a využití intraorální digitální kamery.

Otevírací doba

• Po 8:0016:00
  • Út 8:0016:00
  • St 8:0018:00
  • Čt 8:0016:00
  • 8:0016:00
  • Máme právě otevřeno

• So - Ne: dle potřeby!

Napište nám

Povinná pole

Vyplněním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů za účelem zodpovězení mého dotazu.