Stomatologie Ječná 1 – soukromá zubní klinika Praha 2

Využijte špičkové služby moderního stomatologického centra

Po první návštěvě v naší klinice se už zubaře bát nebudete. Čekají vás nejmodernější technologie a materiály, aplikace lokální anestezie i na drobný zákrok, zkušení lékaři, asistenční personál a fajn prostředí. Znáte jiné stomatologické centrum či zubní kliniku, kde vám nabídnou lepší služby?

• Ječná 550/1
  • Praha 2 - Nové Město
  • 120 00
  • 1. patro
  • mapa

Kontaktní osoby

Hodnocení

0 hodnocení
Ohodnotit

Více informací

Komplexní péče o chrup a dutinu ústní

Nemůžete najít v Praze zubaře, který by nabízel ucelené služby ambulantní a preventivní stomatologie pro celou rodinu? Kontaktujte zubní kliniku Stomatologie Ječná 1, jejíž lékaři se věnují celému spektru stomatologické péče. A to včetně ošetření akutních bolestivých stavů či speciálních zákroků stomatochirurgie, záchovné a estetické stomatologie nebo paradontologie. Nebo si můžete objednat bělení zubů či dentální hygienu.

V našem stomatologickém centru získáte bezbolestné a špičkové ošetření od těch nejlepších profesionálů v oboru v přesně stanoveném termínu a čase. Celkem 4 ordinace jsou moderní a příjemné prostory, takže se na křesle budete cítit jako doma. Přispěje k tomu i přátelská komunikace s ošetřujícím lékařem. Vždy vám dopředu řekne, jaký zákrok je pro vás nejlepší a co bude při ošetření provádět.

Vyberte si stomatologické centrum v centru Prahy

Zvolte zubní kliniku v centru Prahy na Karlově náměstí. Spolupracuje s většinou zdravotních pojišťoven. Personál dentální kliniky je dostatečně jazykově vybaven, takže může poskytovat služby i zahraničním klientům.

Bojíte se bolesti? U nás zaregistrujete pouze jemné píchnutí injekce s anestezií. I menší zákroky provádíme s lokálním znecitlivěním. U lékařů a sester si můžete koupit i dárkový poukaz na dentální hygienu. Překvapte některého ze svých bližních užitečným a netradičním dárkem. Nezapomeňte, že čistý zub a jeho okolí nemohou onemocnět.

Otevírací doba

• Po 8:0020:00
  • Út 8:0020:00
  • St 8:0020:00
  • Čt 8:0020:00
  • 8:0020:00
  • Máme právě otevřeno

• So - Ne: dle potřeby!

Napište nám

Povinná pole

Vyplněním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů za účelem zodpovězení mého dotazu. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde.